تعمیرات تلویزیون های هیتاچی

آشنایی با برند ( کمپانی هیتاچی ) 

در ابتدا باید بگوییم که مرکز تعمیرات تلویزیون یکی از قوی ترین مراکز عیب یابی و تعمیر انواع تلویزویون های LED – LCD – Plasma و… می باشد که با داشتن سابقه ای طولانی در امر تعمیرات در خدمت شما عزیزان می باشد.

تعمیرات محصولات هیتاچی نیز از تخصص های ما میباشد که در صورتی که تلویزیون و یا هر دستگاه شما با برند هیتاچی را می توانید جهت عیب یابی و رفع مشکل به این مرکز منتقل کنید تا در کمترین زمان تعمیر گردد.

خب در این جا هم می خواهیم شما را با این کمپانی آشنا کنیم.

هیتاچی یک شرکت ژاپنی و چند ملیتی است که در کار سیستم های الکترونیکی فعالیت می نماید، که عمده کارش تولید لوازم الکترونیکی – صنعتی و انواع ماشین آلات الکترونیکی – صنعتی است.دفتر مرکزی این کمپانی در چیودا در توکیو ژاپین قرار دارد.این شرکت که به شرکت خوشه ای نیز معروف است در ۱۱  حوزه فعالیت دارد.

تعمیرات تلویزیون های هیتاچی
تعمیرات تلویزیون های هیتاچی

۱ – خدمات مالی . ۲- صنایع هوا – فضا . ۳ -سازه های فلزی. ۴ – ماشین آلات ساخت و ساز. ۵-لوازم و قطعات الکترونیکی.۶-صنعت خودروساز. ۷ -زیرساخت های شهری و صنعتی. ۸- سیستم ها و تجهیزات نیروگاهی. ۹-تجهیزات الکتریکی. ۱۰- سخت افزار رایانه ای . ۱۱-سیستم های اطلاعاتی و سامانه های مخابراتی.

زمان های تاسیس کمپانی هیتاچی به سال ۱۹۱۰ باز میگردد.در آن زمان یک مهندس برق به نام نامیهی اودیرا به اولین شغل مهندسی در معادن کوهارا مشغول به کار شد.این مهندس از توانایی های مهندسی خود استفاده کرده و دست به تولید موتور های الکتریکی با توان حدود ۱۰ اسب بخار زد، این موتور ها از نظر کیفیت و توان و طول عمر با نمونه های وارداتی در ژاپن در آن زمان رقابت میکرد.

البته برای چند سال، تنها خریدار این موتورها، صاحب کار اودیرا بود. در زمانی که این موتور های اودیرا در معادن از عهده انجام کار به خوبی بر آمدند این مهندس اقدام به فروش آن ها نمود ولی تا زمان جنگ جهانی اول نتوانست مشتریان خود را بیابد.

سپس بعد از مدتی این مهندس مبتکر تمام تلاش خود را به کار گرفت تا توانست ژنراتورهای با قدرت ۱۰/۰۰۰ اسب بخار را تولید نماید که فقط در عرض ۵ ماه توانست آماده تحویلشان کند.ان شرکت مشتری تحت تاثیر قدرت و سرعت انجام کار قرار گرفت و تجهیزات دیگری را سفارش داد که لازمه آماده سازی و تحویل این تجهیزات تاسیس شرکت بود.

اودیرا نیز شرکتی با نام هیتاچی تاسیس نمود. چرا هیتاچی ؟ زیرا یاد آور مکانی بود که اولین فروشش را انجام داده بود  یعنی شهر هیتاچی در استان ایباراکی.

خب این یک داستان کوتاه از سرگذشت تاسیس کمپانی هیتاچی بود.در حال حاضر این کمپانی یکی از بزرگترین کمپانی های مهم در زمینه طراحی و تولید سیستم های الکترونیکی است.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

آدرس : تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳