تعمیرات تلویزیون های سونی

تعمیر تلویزیون سونی و آشنایی با این کمپانی

تلویزیون های سونی و در کل محصولات  این کمپانی از قدیم در ایران محبوبیت خوبی را داشته است که این به دلیل کیفیت بسیار بالای محصولات آن است.تعمیرات محصولات سونی مانند تلویزیون هایی آن به دلیل پیشرفتگی فناوری به کار رفته کارهر کسی نبوده و آن فرد بادی به نوعی متخصصی سونی بوده باشد و علاوه بر آشنایی با کل معماری سیستم های آن تجربه های مفید و سابقه ای طولانی در زمینه تعمیرات محصولات سونی را داشته باشد، خب کار سختی است که یک نفر بتواند همه این گزینه ها را داشته باشد و به همین دلیل کسانی که می خواهند شغل تعمیرکاری برندی خاص مانند سونی را پیشه کند باید به شرکتی بپیوندد و یا گروهی را از افراد متخصص گرد آورد.

در این میان با توجه به میزان استفادهاز محصولات سونی رد ایران عزیزمان مرکز تعمیرات تلویزیون نیز تعمیرات تلویزون های سونی را به صورت تخصصی انجام میدهد ( البته لازم به ذکر است که در این مرکز تمامی محصولات سونی نیز عیب یابی و تعمیر میگردد)

در این بخش از وب سایتتعمیرات تلویزیون تصمیم داریم که به معرفی شرکت سونی بپردازیم، با ما همراه باشید.

تعمیرات تلویزیون های سونی
تعمیرات تلویزیون های سونی

سونی هم از دسته شرکت های خوشه ای می باشد.شاید برای شما سوال باشد که شرکت خوشه ای به چه معنا است؟ به عبارتی به ترکیب چند شرکت در یک رده کسب و کار شرکت های خوشه ای گفته می شود این نوع شرکت ها معمولا چندملیتی هستند.

دفتر مرکز کمپانی سونی در میناتو در توکیو قرار دارد.این شرکتت در زمینه های سرگرمی و بازی های رایانه ای ، لوازم الکترونیکی خانگی و صوتی- تصویری و مسائل مالی فعالیت می کند.

در سال ۱۹۴۶ دو مهندس ژاپنی  شرکتی به نام توکیو تسوشین کوگیو را تاسیس کردند، موریتا تا آن زمان جوان ۲۳ ساله ای بود که در دانشگاه اوساکا رشته فیزیک را خوانده بود و دوره ی افسری را نیز تمام کرده بود و در مهمترین پروژه تحقیقات ارتش اشتغال داشت که کار این واحد ساخت سلاح ها و موشک های کنترل شونده بوده است.

ایبوکا و موریتا برای اولین بار در پاییز سال ۱۹۴۴ به عنوان اعضای فوق سری گروه کمیته تحقیات جنگ باهم دیدار کردند و همنی گفتگوها مبنای بنیان گذاری کمپانی سونی شد.

اگر به سرگذشت تاسیس و سیر تحول کمپانی های بزرگی چون سونی توجه کرده باشید متوجه خواهید شد که همه چیز با تلاش و کوشش به دست آمدنی است ونباید یک جا نشست.در این خصوص هم باید همه در کار و تخصص خود در تلاش برای تبدیل شدن به بهترین باشند.

مرکز تعمیرات نیز با به کار گیری بهترین تکنسین های فنی در زمینه تعمیرات لوازم الکترونیکی در تلاش است که همیشه لبخند رضایت بر لبان مشتریان خود باقی بگذارد و این کار را با انجام تعمیرات با بهترین کیفیت و با بالاترین سرعت ممکن انجام میدهد.

تلفن های تماس : ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس مراجعه »تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳